ellenendick.reismee.nl

Week 2

Week 2

Maandag zijn onze vrienden vertrokken, s’middags begint de lucht te betrekken en begint het gigantisch te regen en hard te waaien. Daar we pal aan het meer staan en de wind vanaf het meer komt, is het wel spannend of alles blijft staan, gelukkig gaat alles goed.

Dinsdag zijn we naar Madonna della Corona geweest, een mooie kapel met klooster tegen de bergwand aangebouwd, zeer indrukwekkend. Als we goed en wel terug zijn op de camping begint het weer zeer hard te waaien dit maal blijft het droog. Diverse luifels vliegen de lucht in en caravans raken beschadigd, dit alles blijft ons gelukkig bespaart.

Woensdag hebben we nog weer zo’n dag met wind en regen maar dit keer niet zo hevig.

Donderdag hebben we een prachtige rit over de Monte Baldo gemaakt, met schitterende uitzichten onderweg, via Brentonico zijn we naar Tenno en Ville Monte gereden, Ville Monte heeft een zeer oud gedeelte, je waant je er in de middeleeuwen, op de terugweg zijn we in Riva geweest en zijn we in Torbole bij Anna Toneli langs geweest.

Uiteraard zijn we deze week weer de diverse markten afgeweest die er zijn in Lazise, Bardolino en Garda. En hebben we genoten van het mooie weer, dat in de loop van de week wel tropische temperaturen begon aan te nemen. 36 graden en meer in de schaduw was normaal.